رزرو هتل

معرفي هتل هاي ايران و آشناي با سايت هاي رزرو هتل

چگونه به مهمانان هتل حس خوب القا كنيم؟ (قسمت دوم)

در قسمت اول اين مقاله يكي از روش هايي كه بدان وسيله ميتوان بسادگي ميزان رضايت مندي ميهمانان هتل ها را افزايش داد ذكر كرديم در اين دو روش ساده ديگر را مورد بررسي قرار ميدهيم كه خواندن ان خالي از لطف نميباشد 

روش دوم:
طرح ريزي جزئيات:
تنظيم كردن منو : در مورد انواع غذاهايي كه ميخواهيد براي مهمانان سرو كنيد خوب فكر كنيد و تصميم بگيريد.  در مورد پيش غذاها، دسرها و تناسب آنها با غذاي هر وعده تصميم درست اتخاذ كنيد و براي سرگرم كردن مهمانان مثلا در زمان شام، موسيقي مناسبي را انتخاب كنيد.براي مهماناني كه اقامت طولاني مدت دارند، نقشه مكان هاي توريستي و بليط هاي با تخفيف مهيا كنيد. فيلم هاي سرگرم كننده براي نمايش در ساعات خاص تدارك ببينيد.

روش سوم:
در هر لحظه اطمينان يابيد كه مهمانان احساس خوب و مثبتي دارند.
-    به خوبي و با گرمي به مهمان ها خوش آمد بگوييد.مثل: مفتخريم كه به اينجا تشريف آورديد." با گرفتن وسايلشان در بدو ورود و كمك به آنها و پيشنهاد نوشيدني، به آنها نشان دهيد كه به رفاهشان اهميت ميدهيد.
-    براي صحبت با مهمانها وقت بگذاريد. اگر اين كار را انجام دهيد، در طول اقامتشان حس ميكنند هر لحظه مورد توجه قرار گرفته اند.
-    در سمينار ها و جشن ها افراد مهم را بشناسيد و خودتان را معرفي كنيد و بيان كنيد در هر لحظه آماده انجام درخواستهايشان هستيد.
-    ميزباني شاد و انعطاف پذير باشيد.حس شما به كاري كه انجام ميدهيد بسيار حائز اهميت است.نگرش مثبت و انعطاف پذير شما به خصوص در مواردي كه چيزي طبق برنامه پيش نميرود، باعث حفظ آرامش مهمان ها نيز ميشود.پس هميشه لبخند داشته باشيد

ش


برچسب: هتل، رزرو هتل،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۴۲:۱۱ توسط:وب سازان نوين ايده موضوع: