رزرو هتل

معرفي هتل هاي ايران و آشناي با سايت هاي رزرو هتل

گراميداشت ياد دكتر نطقي/ پدر روابط عمومي

به گزارش خبرگزاري ميكروفون نيوز (محا)سومين نشست «روابط عمومي؛ علم تا عمل» به مناسبت نيك ياد هجدهمين سالگشت درگذشت دكتر حميد نطقي بنيانگذار و پدر روابط عمومي ايران برگزار شد.

حميد نطقي همچنين يار و ياور پروفسور دكتر جواد هيئت و يكي از شحصيتها و آكادميسينهاي سرشناس در زمينه معرفي فرهنگ٬ زبان٬ تاريخ و تمدن ملت آذربايجان و ديگر ملتهاي ترك است.

سومين نشست «روابط عمومي؛ علم تا عمل» به مناسبت نيك يادهجدهمين سالگشت درگذشت دكتر حميد نطقي٬  بنيانگذار و پدر روابط عمومي ايران با مشاركت و ميزباني هتل اسپيناس پالاس برگزارشد.

در اين نشست دكتر باقر ساروخاني استاد جامعه شناسي ايران، دكتر مهدي محسنيان راد استاد ارتباطات دانشگاه‌هايعلامه طباطبايي و امام صادق (ع)، علي محمدي استادارتباطات دانشگاه ناتينگهام ترنت انگلستان، ميرزا بابامطهري نژاد رئيس انجمن روابط عمومي ايران، زهرا سعيدي رييسفراكسيون روابط عمومي و رسانه مجلس شوراي اسلامي، محمدعلي كريمي مدير روابط عمومي بانك مركزي جمهوري اسلاميايران و محمد رضا پارسيان دبيركل سلسله نشست‌هاي علمي و عملي روابط عمومي ايران سخنراني كردند.

دبير كل سلسله نشست‌هاي روابط عمومي؛ علم تا عمل: ميان علم روابط‌ عمومي و آنچه در عمل در حال اجراست فاصله وجود دارد

محمدرضا پارسيان، دبيركل سومين نشست «روابط عمومي؛ علم تاعمل» به ضرورت‌هاي برگزاري نشست‌هاي علمي و عملي روابطعمومي در ايران اشاره كرد و گفت: كمك به برقراري و ارتباط مؤثر وتعاملي با تصميم گيران و تصميم سازان در حوزه زير بناهايروابط عمومي، كمك به ايجاد نظام تصميم گيري و تصميم سازيمشاركتي در بين نهادهاي علمي، پژوهشي و نهادهاي مدنيروابط عمومي، كمك و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود در جامعهبراي ايجاد ارتباط تعاملي بين نهادهاي علمي، مدني و اجراييروابط عمومي و معرفي و تجليل از چهره‌هاي حقيقي و حقوقي به عنوان نماد وحدت در روابط عمومي در كشور يا منطقه يا جهان از مهم‌ترين اهداف برگزاري اين نشست است.

محمدرضا پارسيان ضمن تقدير از مقام علمي زنده‌ياد دكتر حميد نطقي، درباره هدف از برگزاري اين سلسله نشست‌ها گفت: «ما دبيرخانه به دنبال پاسخ اين سوال هستيم كه چرا با وجود كلاس‌هاي آموزشي و برگزاري همايش‌هاي مختلف در عمل چيزچنداني مشاهده نمي شود.»

پارسيان اظهار داشت: بر آن شديم تا با برگزاري سلسله نشست‌هاي «روابط عمومي؛ علم تا عمل» به سهم خود كاري كنيم تا غبارغربت از چهره روابط عمومي بزداييم.

دبيركل سومين نشست «روابط عمومي؛ علم تا عمل» با اشاره به اينكه ميان علم روابط‌ عمومي و آنچه در عمل در حال اجراستفاصله وجود دارد تصريح كرد: علم و عمل مانند دو يارند كه با نبودهر يك، ديگري سودي نخواهد داشت.

مدير كل هتل اسپيناس پالاس: روابط عمومي پايه اصلي كليه فعاليت‌هاي تبليغاتي است

ماريوكاندينانژ مدير كل هتل اسپيناس پالاس در خصوص اينهمايش گفت: بسيار خوشحال هستم از اينكه به عنوان عضوي ازخانواده بزرگ هتل اسپيناس پالاس در كنار عزيزان روابط عموميدر اين برنامه بزرگ حضور دارم و بايد اضافه كنم روابط عمومي درواقع پايه اصلي كليه فعاليت‌هاي تبليغاتي است.

رئيس انجمن روابط عمومي ايران: عشق به دكتر نطقي به خاطر اخلاص و يكرنگي او بود

رئيس انجمن روابط عمومي ايران در سالروز درگذشت پدر روابط عمومي ايران گفت: به خاطر عشق، اخلاص و يكرنگي دكتر حميدنطقي به روابط عمومي مهر او در دل‌هايمان جاودانه است.

ميرزا بابا مطهري‌نژاد با اشاره به بيماري سرطاني كه چندماهي است درگير آن است گفت: من نزديك 4 ماه است كه به خاطر اين بيماري كه همچون مهمان ناخوانده است در هيچ جمعي حضور نداشتم.

مطهري‌نژاد در ادامه درباره علت جاودانه شدن نام دكتر نطقي، پدرروابط عمومي ايران گفت: به نظر بنده دكتر نطقي نه به خاطرنوشته‌ها و كتاب‌ها و مسئوليتي كه داشت مهرش در دل‌هايمان جا گرفته است بلكه به دليل اخلاص و يكرنگي و خلوص و عشق است.

وي افزود: دكتر نطقي آنچه مي‌گفت با تمام وجود قبول داشت. او كه در شركت نفت مسئوليتي داشت آن را رها كرد و با جمعي از دوستانش دانشكده ارتباطات را پايه‌گذاري كرد و همواره براي پيشبرد اهداف خود مي‌ايستاد.

رئيس انجمن روابط عمومي ايران عنوان كرد: امروز اگر دقت كنيم بسياري از عزيزان در روابط عمومي استادي دانشگاه را رها مي‌كنند براي اينكه سمت روابط عمومي را بگيرند ولي مسير دكترنطقي و دوستانش همچون مرحوم دكتر معتمدنژاد و محسنيان راد و عماد افشار برعكس اين روال بود.

وي افزود: به اين دليل است كه عشق دكتر حميد نطقي در دل‌هاشعله مي‌كشد و من خوشحالم كه به مناسبت سالگشت او دور همجمع شده‌ايم و نام و ياد او را گرامي مي‌داريم.

رئيس انجمن روابط عمومي ايران در پايان صحبتهايش به نقد نوععكس العمل مجلس و دولت در مواجهه با رسانه‌ها در موضوع حمله به مجلس شوراي اسلامي پرداخت و گفت: «از من خواسته شد بيانيه‌اي را در رابطه با اين موضوع بنويسم. نداشتن سخنگو براي ارتباط موثر با رسانه‌ها از طرف مجلس و همچنين عدم تحليل به موقع به جاي بازگو كردن رويداد از جمله نكاتي بود كه من در آن بيانيه به مديران گوشزد كردم.»

مدير روابط عمومي بانك مركزي: روابط عمومي بر سه پايه هنر، فلسفه و منابع عمومي تشكيل شده است

مديريت روابط عمومي بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران نيز در اين مراسم گفت: روابط عمومي بر سه پايه تشكيل شده است كه شامل هنر، فلسفه و منابع عمومي است.

محمدعلي كريمي اظهار داشت: دكتر حميد نطقي از بزرگان روابط عمومي بود كه هنر، فلسفه، فن و تكنيك را ابزار مورد نياز روابط عمومي مي‌دانست.

وي افزود: روابط عمومي‌ها همواره بايد به دنبال اثرگذاري باشند و وجه تفاوت آنها با تبليغات حفظ شود.

مدير روابط عمومي بانك مركزي در ادامه به دستاوردهاي دولت در چهار سال گذشته اشاره كرد و گفت: دو دستاورد مهم دولت يازدهم كاهش و تك رقمي كردن نرخ تورم و ديگري ثبات بازار ارز بود كه درچنين شرايطي وقتي كار موثر و خوبي انجام مي‌شود مردم منافع ملي را حمايت مي‌كنند و هر كدام در مقام يك روابط عمومي ظاهر مي‌شوند.

كريمي خاطرنشان كرد: دولت‌هايي كه همواره توانسته‌اند منافع مردم خود را به خوبي مورد توجه قرار دهند مردم نيز بهترين مبلغ و در واقع روابط عمومي سياست‌هاي آنها مي‌شوند.

زهرا سعيدي: روابط عمومي‌ها بايد جسارت داشته باشند

رئيس فراكسيون روابط عمومي و رسانه مجلس شوراي اسلامي ديگر سخنران اين مراسم با توجه به مظلوم واقع شدن رشته روابط عمومي در ايران گفت: با وجود اينكه حدود نيم قرن از عمر روابط عمومي در ايران مي‌گذرد ولي تاكنون روابط عمومي‌ها در كشورمان مظلوم واقع شده‌اند.

زهرا سعيدي تاكيد كرد: من احساس مي‌كنم يك روابط عمومي چيبايد جسارت داشته باشد و از آن دفاع كند. آزادي بيان و بيان واقعيت‌ها بايد با جسارت گفته شود.

سعيدي افزود: متاسفانه هم‌اكنون منبعي نيست كه واقعيت‌ها را بگويد و كار و نقش روابط عمومي‌ها در حد روزمره‌گي‌ها پايين آمده است و صداقت و اعتبار با مردم در روابط عمومي‌ها وجود ندارد.

رئيس فراكسيون روابط عمومي و رسانه مجلس افزود: اميدوارم روابط عمومي‌ها به جاي اطلاع‌رساني به اطلاع‌يابي بپردازند و نياز و مشكلات مخاطب را بفهمند و بله، چشم‌گويي سازمان‌ها را كنار بگذارند و به پيش‌بيني سازمان‌ها بپردازند.

سعيدي در پايان خاطرنشان كرد: ما در جلسات كميسيون‌ها در مجلس تلاش مي‌كنيم كه نگاه سطحي روابط عمومي‌ها را بالا برده و اميدواريم كار روابط عمومي كه نفوذ به افكار عمومي است راهرو و پيشرو باشد و نه پيرو.

باقر ساروخاني: مدير ياد نگرفته براي تصميم گيري با روابط عمومي مشورت كند

دكتر باقر ساروخاني ديگر سخنران اين همايش با اشاره به اينكه روابط عمومي بايد تخصص باشد گفت: «تا وقتي تخصص نباشد تاثيرگذاري نخواهد بود. درست است كه برخي زمينه‌ها برايپيشرفت و اثرگذاري روابط عمومي وجود ندارد، اما اگر تكنيك خوبي در روابط داشته باشيم موفق هستيم.»

وي با برشمردن برخي نكات در موفقيت يك سازمان گفت: «يكي ازمشكلات ما سنت‌گرايي در روابط عمومي است. مدير ياد نگرفته براي تصميم‌گيري با روابط عمومي مشورت كند. بايد بتوانيم به اقتصاد توجه، توجه كنيم. چون افراد بسيار كمتر از داده‌ها هستند و بايد پيام، تابع مخاطبان داده شود. نظام سازمان بايد به گونه‌اي باشد كه پيشنهاد و انتقاد به راحتي و سهولت نه فقط از بالا به پايين كه از پايين به بالا هم به سهولت انجام شود. بايد بتوانيم سازمان را تبديل به برند كنيم و اين كار با روابط عمومي انجام مي‌شود چون روابط عمومي مبشر پتانسيل سازمان‌ها هستند.»

محسنيان راد: در زمان شروع فعاليت دكتر حميد نطقي آزادي بيان وجود نداشت

محسنيان راد ديگر سخنران اين همايش، بخش‌هايي از كتاب حميد نطقي، حاصلي از زمانه را براي حضار به صورت پاور پوينت تشريح كرد.

وي ارائه خود را در چهار بخش: نبود زمينه‌ها براي دكتر نطقي، زمينه‌ها براي آي وي لي، دكتر نطقي از كودتاي 28 مرداد تا انقلاب اسلامي و دكتر نطقي از انقلاب اسلامي تا مرگ براي حضار شرح و بسط داد.

محسنيان راد در اين ارائه با بيان اينكه روابط عمومي در جامعه‌اي كه آزادي بيان وجود نداشته باشد زنده نخواهد ماند، گفت: روابط عمومي يك دانش نيست، بلكه يك روابط عمومي چي باسواد چند دانش را از جمله ارتباطات، مديريت، جامعه‌شناسي و روابط عمومي اجتماعي را بايد بداند.

دكتر محسنيان راد استاد ارتباطات در مورد روابط عمومي گفت: در زمان شروع فعاليت دكتر حميد نطقي آزادي بيان وجود نداشت و فعاليت بسيار سخت بود بايد بگويم ايشان كار بزرگي انجام داده است.

تجليل از مينا نظري بانوي تبريزي برنده جايزه بين‌المللي روابط عمومي

در سومين نشست از سلسله نشست‌هاي علمي و عملي روابطعمومي ايران با عنوان «روابط عمومي؛ علم تا عمل» از مينا نظري برنده جايزه بين‌المللي روابط عمومي تجليل به عمل آمد.

مينا نظري كارشناس ارشد روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تبريز در اين آيين تجليل اظهار داشت: طرح علمي بنده با راهيابي به مرحله فينال كسب جايزه طلايي ايپرا، موفق به كسب اين جايزه شد.

نظري گفت: با ارائه طرح علمي با عنوان EQ كارگزاران روابط عمومي ايران به رقابت با نمايندگان ساير كشورها پرداخته و توانستم از بين ٥٠ فيناليست جايزه طلايي ايپرا ٢٠١٧ را به خود اختصاص دهم.

برنده جايزه بين‌المللي روابط عمومي بيان داشت: انجمن بين‌المللي روابط عمومي (ايپرا) در لندن هر سال طي رويدادي جهاني به معرفي بهترين روابط عمومي‌ها و متخصصين اين حوزه از سراسر جهان مي‌پردازد.

وي تصريح كرد: بنده تاكنون مقالات بسياري در حوزه روابط عمومي و ارتباطات تاليف كرده و توانسته‌ام عنوان بانوي روابط عمومي كشور در سال ٩٤ را به خود اختصاص دهم و در كنفرانس‌ها و همايش‌هاي داخلي و بين‌المللي ضمن دريافت جوايز، افتخارات زيادي را كسب كرده‌ام.

مينا نظري با اشاره به دعوتي كه از وي در 17 اكتبر براي دريافت جايزه در بلغارستان صورت گرفته است، اظهار داشت: داوري جايزه طلايي “ايپرا” كه مهمترين جايزه در حوزه روابط عمومي جهاني است، توسط هياتي متشكل از ٧٠ كارشناس برجسته از ٤٠ كشور جهان انجام مي‌شود.

همچنين در پايان اين مراسم از كيومرث بشيريه معاون مدير عامل خبرگزاري برنا و جعفر محمدي سردبير پايگاه خبري عصر ايران به عنوان حاميان رسانه‌اي دبيرخانه سلسله نشست‌هاي علمي و عملي روابط عمومي ايران تجليل شد.

سومين نشست از سلسله نشست‌هاي «روابط عمومي؛ علم تا عمل» به مناسبت نيك ياد هجدهمين سالگرد دكتر حميد نطقي بنيانگذار و پدر روابط عمومي ايران به همت دبيرخانه سلسله نشست‌هاي علمي و عملي روابط عمومي ايران در هتل اسپناس پالاس تهران برگزار شد.

 


برچسب: هتل، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۶:۱۱ توسط:وب سازان نوين ايده موضوع:

رزرو هتل استقلال تهران

رزرو هتل 
 
شما مي توانيد جهت رزرو هتل استقلال تهران و اطلاع از تخفيفات وِيژه بر روي تصوير كليك كنيد
همچنين جهت رزرو ساير هتل ها مي توانيد از سايت هتل يار ديدن كنيد
 

ويژگي هتل استقلال تهران

هتلبطور كلي شامل ۱۰ رستوران دائمي و فصلي كه انواع غذاهاي ايراني و خارجي را سرو مي‌كنند و دو سالن ويژه همايش و مراسم و سالن‌هاي ورزشي و استخر است. رستوران و كافي شاپ هاي هتل استقلال تهران تنوع غذايي رستوران هتل به حدي بود كه هر نوع سليقه‌اي را جوابگو باشد. براي صبحانه انواع نان و تخم مرغ، انواع مربا، عسل و انواع پنير، ژامبون و كوكتل و پوره سيب زميني و عدسي ، ميوه، آبميوه ، و انواع نوشيدني هاي گرم و.. سرو مي شد. ساعت سرو صبحانه از ساعت 8 تا 10صبح بود و كاملا رايگان. براي نهار و شام انواع كباب ها، گوشت قرمز و سفيد، غذاهاي رژيمي، خوراكها و سبزيجات آب پز شده، سوپ هاي متنوع، سالاد بار، وانواع ميوه و دسر سرو ميشود. در مجموع دقيقاً هتلي بود كه ما ميخواستيم: بسيار تميز، بدون سر و صدا، لوكس با دكوراسيون طراحي شده به سبك كلاسيك، منظم و با پرسنلي مؤدب. معرفي رستوران ها و كافي شاپ هاي هتل رستوران نوفل لوشاتو: با ظرفيت 140 نفر و ارائه لذيذترين غذاهاي فرنگي و ايراني رستوران ياس 1: واقع در لابي ضلع شرقي هتل استقلال با ظرفيت 200 نفر رستوران ياس 2: واقع در لابي ضلع شرقي هتل پارسيان استقلال به دليل طراحي منحصر بفرد بعنوان تنها سالن مخصوص بانوان در هتلهاي كشور نيز بشمار مي آيد. رستوران عربي الحيات: داراي سه آشپز مجرب لبناني بهمراه ارائه منوهاي بسيار متنوع عربي و محيط بسيار آرام رستوران رز: با ظرفيت 60 نفر و چشم اندازي غيرقابل توصيف به كوه هاي شمال تهران و سرو انواع غذاهاي ايراني و فرنگي رستوران فرانسوي رويال كوزين: كه 12 اسفندماه 1389 به بهره برداري رسيده است به دليل طراحي مدرن و معماري كلاسيك و ارائه بهترين منوهاي بين المللي به عنوان بهترين رستورن فرانسوي ايران شناخته مي شود. رستوران چهار فصل آبشار:يكي از زيباترين و دنج ترين رستوران هاي تهران است. كافي شاپ لابي (لاله سرويس):همراه با اجراي زنده پيانو و سرو لذيذترين دسرها و گواراترين نوشيدني ها كافي شاپ دانسترز لانژ: با فضا و نورپردازي خاص بهمراه اينترنت رايگان و موزيك ملايم و چشم اندازي زيبا و ارائه منوي كامل از انواع نوشيدني هاي سرد و گرم انواع سالاد و ساندويچ و سوشي آماده پذيرايي از ميهمانان عزيز مي باشد. امكانات داخل هتل در لابي فضايي براي فروشگاه هتل تعبيه شده بود كه از جمله مي توان به غرفه هاي فرش دستبافت ، تابلوهاي نقاشي ، جواهرات و ... اشاره نمود البته با توجه به حضور مهمانان خارجي بهتر است كه از ساير صنايع دستي كشورمان از جمله صنايع دستي زيباي اصفهان نيز غرفه هايي در نظر گرفته شود كه مطمئناً براي مهمانان خارجي جالب توجه خواهد بود. امكانات خارج از هتل زيباسازي محوطه خارج از هتل نيازمند توجه بيشتر به طراحي فضاي سبز مي باشد. مسئولان هتل مي توانند با ايجاد فضاي سبز بيشتر و گلكاري و بكار بردن آبنما فضايي دنج براي پياده روي و نشستن مهمانان هتل فراهم نمايند. امكانات ورزشي هتل سالن بدنسازي , استخر , سونا خشك , سونا بخار , جكوزي , حوضچه آب سرد , زمين تنيس از جمله امكانات ورزشي اشاره شده در هتل بود. راحتي در لابي طراحي لابي هتل ، چيدمان مبلمان و استفاده از وسايل لوكس در هتل بر زيبايي و راحتي هتل افزوده است.

 
 
 
رزرو هتل

برچسب: رزرو هتل استقلال تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۱۲:۰۰ توسط:وب سازان نوين ايده موضوع:

مقايسه جايگاه استاندارد در هتل هاي ايران

استاندارد هتلهاي هر كشوري مطابق با استانداردهاي همان كشور است پس نمي توان گفت كه هتلهاي ايران نسبت به هتلهاي كشورهاي ديگر وضعيت بدتر و يا بهتري دارند.

 
وضعيت هتل هاي ايران نسبت به هتل هاي كشورهاي ديگر از نظر شاخص استاندارد نسبت به هتل هاي كشورهاي ديگر نسبي است نمي توان گفت كه خيلي خوب است و يا خيلي بد. اما مي توان گفت كه استاندارد بيشتر هتل هاي ما طبق استانداردهاي جهاني است. به اين معنا كه اگر به آمريكا و اروپا برويد ممكن است هتل هاي 5 ستاره اي را ببينيد كه خدمات خوبي ندارند و يا هتل 4 ستاره اي را ببينيد كه خدمات عالي دارد. وقتي حرف از استاندارد مي شود، يعني حداقل خدمات. بنابراين هر هتلي بايد حداقل خدمات را داشته باشد و مديران حداكثر خدمات را تا هر اندازه كه بخواهند مي توانند بالا ببرند. به همين علت، مفهوم استاندارد در دنيا نسبي است.

در برخي از كشورها استاندارد هتلها را طبقه بندي كرده اند مانند تركيه كه استانداردهاي داخلي و بين المللي دارد. يعني گاهي تورهاي گردشگري اعلام مي كنند كه اقامت مسافران در هتل هاي 5 ستاره است اما زماني كه مسافر مي رود مي بيند در اندازه هتل 4 ستاره هم نبود. در صورتي كه طبق استانداردهاي داخلي تركيه، اين هتل 5 ستاره است. شايد اگر هتلهاي ايران را نيز با هتل هاي خوب كشورهاي ديگر مقايسه كنيم از آنها عقب باشند اما اگر با هتلهاي بد آن ها مقايسه شود، بسيار هم جايگاه خوبي داشته باشند. بنابراين بخشي از استانداردهاي هر كشوري مربوط به قوانين داخلي خودش است.

 بسياري از خدماتي كه در هتل هاي كشورهاي ديگر الزام است را ما در هتل هاي ايران نداريم. در ايران هم هتل هاي خوبي وجود دارد ولي بايد نسبت به قوانين ايران آن ها را ارزيابي كرد. بسياري از آن ها در مقايسه با هتل هاي كشورهاي ديگر سطح بالاتري دارند حتي بالاتر از كشورهاي اروپايي.

 درباره ستاره هتل ها نيز : ستاره ها هم در كشورها مانند هم نيستند دادن ستاره به هتل ها نيز تابع شرايط و قوانين آن كشور است. منتها هتل هاي خوب كشورهاي ديگر از تعداد هتل هاي خوب ايران بيشتر است.

 نمايش ستاره ها در هتل هاي ايران و خارج از كشور : مسافر بايد بداند كه به هتل چند ستاره مي رود. منتها اين الزام نيست كه حتما بايد ستاره ها را در سردر نصب كنند. البته اينكه ستاره ها نصب شوند، خودش به تنهايي يك نوع تبليغ است. معمولا هتلداران در خارج از كشور ستاره ها را در معرض ديد نمي گذارند اما به هر حال مسافر هنگام اقامت و پرداخت وجه متوجه مي شود آن هتل چه درجه اي دارد.

همچنين در استاندارد هاي هتل داري ، رزرو هتل به صورت اينترنتي جايگاه به سزايي دارد كه چند نمونه ي بارز اين هتل ها در داخل كشور عبارت اند از: هتل استقلال تهران  ، هتل اسپيناس پالاس  ،  هتل آزادي تهران  و ...

 


برچسب: هتل، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۱۳:۳۶ توسط:وب سازان نوين ايده موضوع:

مديريت هتلداري و جهانگردي


مديريت هتلداري يكي از رشته هاي گردشگري است كه دانشجويان در آن با مشخصات انواع مؤسسات پذيرايي، اصول و معيارهاي انتخاب، شناخت و خريد وسايل و تجهيزات لازم براي مؤسسات پذيرايي، تقسيم كار در اين گونه مؤسسه‌ها، رزرواسيون، منوشناسي و منونويسي، شناخت مواد غذايي و انرژي ‌غذايي آنها، چگونگي نگهداري مواد غذايي، تهيه انواع غذاها، پيش غذاها وشيريني‌ها، بهداشت مواد غذايي، بهداشت كار و ايمني در محيط آشپزخانه مؤسسات پذيرايي و به طور كلي اداره و مديريت مناسب يك هتل، متل، رستوران و … آشنا مي‌شوند. آنها همچنين بايد به زبان انگليسي و يك زبان پركاربرد ديگر مسلط باشند و قادر به برقراري روابط اجتماعي خوبي باشند.

نظام آموزشي

نظام آموزشي رشته ي هتلداري به شرح زير است:

دوره هاي كارشناسي هتلداري ۴ سال خواهد بود. نظام آموزشي اين دوره ها واحدي است و كليه دروس نظري و عملي آن در ۸ سال نيمسال تحصيلي ارائه مي شود۱. مدت هر نيمسال تحصيلي ۱۷ هفته و حداقل زمان لازم براي هر واحد نظري يك ساعت در هفته و براي دروس عملي حداقل ۲ ساعت تعيين مي گردد. درس كارآموزي در ايام تعطيل تابستاني بعد از سال سوم طبق برنامه اي كه توسط مركز آموزش عالي تدوين خواهد شد انجام مي پذيرد. اعطاء دانشنامه به فارغ التحصيلان اين رشته ها منوط به ارائه گواهي پايان دوره كارورزي خواهد بود.

تعداد كل واحد هاي آموزشي و كارورزي رشته مديريت هتلداري ۱۳۳ واحد مي باشد.

توضيح: نظر به ضرورت تسلط دانشجويان به زبان دوم، يكي از زبان هاي فرانسه، آلماني، عربي به عنوان زبان دوم در نظر گرفته شده كه طبق جدول ذيل و براساس انتخاب دانشجو ملزم به گذراندن آن مي باشد.

آينده شغلي:

فارغ التحصلان اين رشته  قادر خواهند بود در واحد هاي پذيرايي و اقامتي و ساير مشاغل مرتبط، فعاليت نمايند. از جمله:

– متصدي امور پذيرش و اطلاعات

– متصدي امور طبقات و منسوجات

– متصدي اماكن عمومي

– متصدي لاندري

– متصدي خانه داري

– متصدي امور پذيرايي در هتل

– متصدي آماده سازي غذا و شيريني

– متصدي امور تشريفات و ميهماني

– كنترل كننده هزينه هاي غذا و نوشابه


برچسب: هتل، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۱۱:۳۹ توسط:وب سازان نوين ايده موضوع:

وظايف مدير هتل (قسمت1)

 

وقتي وظايف مدير هتل معيّن و مشخص شد، وظيفه معاون نيز به خودي خود معلوم مي‌شود. مقام معاونت هتل بلافاصله بعد از مدير هتل قرار دارد. معاون كسي است كه در كارهاي مدير كمك مي‌كند و او را ياري مي‌دهد. بنابراين اختيارات معاون هتل نيز بعداز مدير، در حدّي است كه مي‌تواند در كليه كارهاي هتل نظارت كند، به خصوص مواقعي كه مدير هتل در محل كار خود حضور نداشته باشد، انجام وظايف مربوط به او طبعاً به عهده معاون محوّل مي‌شود. اهميت وجود معاون بيشتر در هتل‌هاي بزرگ آشكار و مشخص مي‌شود و در درجه اول شخص مدير هتل است كه ارزش كار معاون را در مي‌يابد و متوجه مي‌شود كه معاون هتل در اجراي تصميمات كادر مديريت و مسائل مختلف هتل تا چه حد مفيد و مؤثر است. با پيشرفت امر هتلداري و گسترش آن و بالا رفتن اهميت و سطح درجه هتل‌ها و توسعه تشكيلات مربوط به مسافران، نياز بيشتري به وجود مدير و معاون احساس مي‌شود. فكر و تدبير و انديشه شاغلين اين دو پست مهم و تبادل نظر آنان در كارهاي هتل مباني پيشرفت امور را استحكام مي‌بخشد و از ايجاد تزلزل در انتظام سيستم اداره هتل جلوگيري مي‌كند. در مبحث مديريت و وظايف مربوط، صفات مميزه مديران هتل مشروحاً بيان گرديده است. معاونان هتل‌ها نيز بايد داراي خصوصياتي مشابه مديران باشند تا وجودشان در بهبود كارها ثمر‌بخش باشد و همان انتظارات را كه از مديران داريم از معاونان نيز بايد داشته باشيم. معاونان براي اجراي طرح‌هاي تازه و برنامه‌ريزي‌هاي ضروري بايد بيشتر از ساير كاركنان صلاحيت لازم را داشته باشند و بهتر بتوانند در وضع كار پرسنل نظارت و آنان را راهنمائي نمايند و رؤسا و مديران هتل با داشتن معاون، مجال بيشتري براي پيشبرد اهداف هتل خواهند داشت.

در هتل‌ها فكر و نيروي انساني است كه به كار گرفته مي‌شود و هدايت پرسنل به تجربه و ابتكار نياز دارد، چون بيشتر كارها و خدمات به وسيله پرسنل صورت مي‌گيرد، بايد نيروي تفكر و تحرك پرسنل تقويت شود و در جهت مثبت به كار افتد، بنابراين در هتل، ماشين و دستگاه‌هاي الكترونيك نمي‌تواند جاي پرسنل را بگيرد. زيرا كارهاي ماشين همه جا يكنواخت و هم شكل است ولي كار پرسنل در تمام هتل‌ها همگون نيست و طرز اداره‌كردن يك هتل نمي‌تواند عيناً تصوير عكس برگردان امور هتل‌هاي ديگر باشد. در اين نوع كارها ذوق و استعداد و سليقه مديران، نقش خود را بازي مي‌كند و نتيجه فعاليت‌هاي فكري و عملي آنان عايد هتل مي‌گردد.بنا بر آنچه گفته شد، معاون، نزديك‌ترين عضو نسبت به مدير هتل است و انتظار مدير هتل از معاون در مناسبات و همكاري نزديك، بيش از انتظاري است كه از ساير پرسنل دارد. لازم به تذكر است كه در ايجاد پست معاون و انتصاب فردي به اين سمت با حقوق معيّن، بايد حجم كار و احتياج هتل را در نظر گرفت. يعني سازمان و تشكيلات و وسعت هتل و تعداد اتاق‌ها، در درجه‌اي از اهميت قرار داشته باشد كه وجود و خدمات و صرف وقت معاون، منشأ اثرات سود بخش تشخيص داده شود و مدير هتل، داشتن معاون را ضروري بداند، زيرا در امور بازرگاني يا انتفاعي، ايجاد پست‌هاي تشريفاتي و رزرو هتل بدون تعمق در حجم كار و در‌آمد حاصله به هيچ وجه مصلحت نيست.  مدير شب كليه مسئوليت هتل را در تمام اوقات شب به عهده دارد، زيرا نمي‌توان هتل را تا آغاز سرويس كار روز، بدون مسئول، به حال خود رها ساخت و احتمال هر نوع اتفاق و پيش‌آمدي را ناديده گرفت. وانگهي، قسمت‌هاي مختلف هتل، شب‌ها بايد مقدمات كار صبح را آماده نمايند. كار هتل شبانه روزي است و برنامه كارها به هم پيوستگي دارد. بنابراين هتل هاي پنج ستاره هتل استقلال تهران و هتل آزادي تهران و همچنين هتل مدرن هتل اسپيناس پالاس داراي تيم مديريتي متحد و هدفمند مي باشد.


برچسب: هتل، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۰۲:۲۴ توسط:وب سازان نوين ايده موضوع:

ربات تلگرامي رزرو هتل

همخونه اولين و تنها ربات تلگرامي جهت جستجوي خانه،هم خانه و خوابگاه و رزرو هتل براي دانشجويان و افراد شاغل ميباشد. كه در صدد ارائه بانك جامع اطلاعاتي از هتل ها،خوابگاه ها و...  حتي براي دانشجويان خارج از كشور مي باشد.اين ربات در حال حاضر فقط براي #آقايان فعال بوده و با توجه به فيلد هايي كه در ربات تعبيه شده  امكان جستجوي سريع و آسان براي شما عزيزان فراهم شده است.
 
كانال تلگرامي ما:
ربات تلگرامي ما:
 
براي ثبت آگهي خود نيز ميتوانيد در قسمت «ارتباط با ما » در ربات تلگرامي ،مشخصات خود را ارسال كرده يا به آيدي زير فرستاده.در صورت تاييد توسط مدير در كانال و ربات قرار داده خواهد شد.
 
همخونه  هيچ يك از محتويات آگهي ها را كه توسط كاربران  ثبت مي شود تائيد و درستي اطلاعات را تضمين نمي كند،و هيچگونه مسئوليي در اين قبال ندارد. براي درستي اطلاعات مي بايست آگهي را با دقت بررسي كنيد و از افراد ذيصلاح كمك بگيريد.
همخونه در صورت برخورد با موارد مجرمانه و دريافت حكم قضايي نسبت به انسداد حساب كاربري، حذف آگهي و ارائه اطلاعات كاربر به مراجع قضائي اقدام نمايد.
اين موارد را ميتوانيد در قسمت «ارتباط با ما » در ربات تلگرامي گزارش نماييد.

برچسب: ربات تلگرامي رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۵۳:۰۹ توسط:وب سازان نوين ايده موضوع:

ويژگي هاي هتل آزادي تهران از زبان ياس بازويي

 


 

 

هتل آزادي تهران هتلي 5 ستاره با برخورداري از استانداردهاي به روز هتل هاي مطرح جهاني هتل با كيفيتي بي نظير براي مسافرين با هر نوع هدف سفر (اقتصادي سياسي ورزشي فرهنگي و ...) هتلي به نام و مورد توجه است كه با نزديكي به مراكز مهمي چون نمايشگاه بين المللي، مركز اجتماعات سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي، مجموعه ورزشي انقلاب و مركز اجلاس سران و نيز سايتهاي تاريخي متعلق به قرن معاصر نظر مسافرين را به خوبي تامين مي كند. مسير دسترسي آسان از فرودگاه امام خميني تا خود هتل كه بيشتر مسير اتوباني است مهم ترين ويژگي هتل است. هتل آزادي مانند هتل استقلال تهران در بردارنده مجموعه متنوعي از رستورانها و كافي شاپها در محيطي دنج و آرام در يك فضاي مجلل مناسب مسافرين و كليه شهروندان براي بهره گيري از اين امكانات با هر نوع سليقه و هر نوع تداركاتي مي باشند. رستوران فرنگي اركيده با سرو انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و رستوران ايتاليائي بيچه ، رستوران فضاي باز سرو و صرف صبحانه در سالن صبحانه خوري ياسمن و سرو انواع نوشيدني، ساندويچ و غذاهاي سبك در فضاي آرام و دنج كافي شاپ نيلو و كافي هاوس آسمان با بهترين كيفيت طبخ با تشريفات خاص و درجه يك خاطره اي به يادماندني را مي سازد. هتل آزادي تهران با داشتن انواع اتاق و سوئيت، چندين سالن تشريفات و جلسات مجلل و 4 طبقه مخصوص VIP با لانژ اختصاصي در طبقه بيست و سوم، با كادري جوان، مجرب و تحصيلكرده، آماده پذيرايي از ميهمانان صاحب سليقه خود مي باشد. استفاده از مركز تجاري، كلوپ ورزشي با امكاناتي نظير استخر سرپوشيده، سونا خشك و بخار، جكوزي، SPA ،ماساژ، حمام سنتي، كافي شاپ كنار آب با مدرنترين امكانات به روز از جمله جذابيت هايي است كه به مسافرين كمك مي كند تا هتل آزادي را بعنوان برترين گزينه در بين هتل هاي 5 ستاره انتخاب نمايند. هتل آزادي اولين هتلي است كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي با مشاركت شركتهاي مطرح بين المللي در چنين وسعتي مورد بازسازي و تجهيز قرار گرفته است كه از نظر بروز بودن امكانات با هتل اسپيناس پالاس قابل مقايسه مي باشد. بزرگترين هتل دوستدار محيط زيست و انتخابي مناسب براي مدافعان حفظ محيط زيست و صرفه جوئي در مصرف انرژي. مدرنترين و پيشرفته ترين امكانات انتخابي منحصر بفرد جهت اقامتي تكنولوژيك براي طرفداران كاربردهاي مختلف تكنولوژي را داراست. اولين و تنها هتل ايران كه با داشتن 4 طبقه Executive و لابي اختصاصي در طبقه بيست و سوم آماده خدمات رساني ويژه به ميهمانان VIP مي باشد. دارا بودن بنائي با بيشترين مقاومت در برابر زلزله با قدرت 8 در مقياس ريشتر. بهترين هتل با اتاق هاي مناسب معلولين و بيشترين تعداد آسانسور در هتل هاي كشور. مجهز بودن به پيشرفته ترين مركز اعلان و اطفاء حريق براي تمامي قسمتها با قابليت آدرس دهي دقيق و زنگ اعلام خطر براي نجات در سرويس بهداشتي اتاق ها. مجهز بودن كليه اتاقها به تلويزيون هاي تعاملي( Interactive ) با قابليت درج صورتحساب و گردش كاري فرد در هتل براي اولين بار در ايران. انتخاب پرسنلي دستچين شده با تحصيلات دانشگاهي طي چندين مرحله آزمون و مصاحبه تخصصي و روانشناسي و تست هوش و الزام به گذراندن دوره هاي آموزشي با ديد "انتخاب بهترين و شايسته ترين ها با رزرو هتل به صورت اينترنتي در سايت هتل يار"

 


برچسب: هتل، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ تير ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۱۶:۴۱ توسط:وب سازان نوين ايده موضوع:

سرويس پيشخدمت اختصاصي در هتل ( Butler Service )

 

بيش از ۱۵۰ سال پيش در كشور انگلستان، اشراف، ثروتمندان و سياسيون از پيشخدمت هاي اختصاصي يا باتلر (Butler  ) استفاده مي نمودند تا خدماتي شخصي تر، اختصاصي تر و لاكچري تر چه در محل اسكان و چه در هنگام انجام امور كاري خود و حضور در انزار عمومي  دريافت نمايند، خدماتي از قبيل حمل چمدان يا كيف فرد ، آماده سازي تختخواب قبل از خواب واكس كفش ها شستشو و اتو لباس ها و ....موارد كاري باتلرها در آن سال هاي كشور انگلستان بود.

 گذشت زمان به دليل حضور همين شخصيتها در هتل هاي لاكچري كشورهاي مختلف و بهمراه داشتن يك باتلر در اغلب اين سفرها جهت انجام امور شخصي، باعث آشنا شدن كشورهاي ديگر با اين نوع سرويس گرديد و فرهنگ استفاده از باتلر آرام آرام در بين خانواده هاي اشرافي و سياسيون و سلبريتي هاي سراسر دنيا رواج پيدا كرد.

از آنجايي كه نحوه عملكرد باتلرها كه اكثرا" مرد نيز بوده اند با خدمات درحوزه هتلداري شباهت داشت، هتل ها نيز در جهت درآمدزايي بيشتر و برآورده ساختن نياز اين قشر از جوامع، امكاني تحت عنوان باتلر سرويس Butler service در كنار خدماتي كه ارائه مي دادند، اضافه كردند و اين سرويس سال ها در هتل هاي لاكچري دنيا مورد استقبال قشر خاصي از ميهمانان قرار گرفت. به اين صورت كه برخي از اين هتل ها پكيج هايي با عنوان باتلر سرويس طراحي نمودند كه بعنوان مثال خدماتي از قبيل استقبال در فرودگاه، باز كردن چمدان در اتاق و قراردادن اقلام درون چمدان مانند لباس ها در كمد اتاق، همچنين چيدمان وسايل شخصي مانند ادكلن، ماشين اصلاح و ... در روي ميز توالت، واكس زدن كفش ها ، ارائه لباس به لاندري و سپس تحويل و قرار دادن در كمد لباس ها در اتاق، چاپ كارت ويزيت منقش به لوگوي هتل و اسم ميهمان همراه با كيف مخصوص كارت ويزيت، آمادسازي تختخواب قبل از خواب براي ميهمان، آماده سازي و اصطلاحا" گرم نمودن حمام قبل از استفاده ميهمان، همچنين ارائه روزنامه هاي روز براي ميهمان و يا سرو شام و نوشيدني گرم و سرد و همچنين صبحانه را ارائه مي كردند و بر اساس قيمت در زمان اقامت فرد اين خدمات در دو يا چند پكيج قرار مي گرفت. باتلر سرويس را مي توان نهايت ارائه خدمات اختصاصي و با كيفيت براي برآورده سازي تمامي خواسته هاي ميهمانان در هتل هاي لاكچري دنيا ناميد. اما با اين اوصاف تعداد هتل هاي ارائه دهنده اين خدمات در دنيا به علت قيمت بالاي آن بسيار انگشت شمار است. بنابراين هيچكدام از هتل هاي بزرگي مانند هتل استقلال تهران و هتل آزادي تهران سرويس باتلر ندارند و اگر هم بعضي هتل ها مانند هتل اسپيناس پالاس سروس هاي خاصي مانند سرويس خدمات از فرودگاه تا هتل و برعكس، خدمات ويژه رزرو هتل را ارائه مي دهد با آنچه در اين مقاله بررسي شده فرق دارد. باتلرها علاوه بر اينكه خصوصيات فردي و حرفه اي يك ميزبان كاملا حرفه اي را دارا هستند، مي بايست با فرهنگ و آداب و رسوم كشور ميهماني كه وظيفه سرويس دهي به وي را برعهده دارند نيز آشنا و بدان مسلط باشند همچنين در حفظ و نگهداري اطلاعات شخصي ميهمانان و اسرار آنان نيز بسيار كوشا باشند.

 


برچسب: هتل، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۱۱:۰۳ توسط:وب سازان نوين ايده موضوع:

درباره هتل استقلال تهران

رزرو هتل

 

هتل استقلال تهران يا رويال هيلتون سابق، بزرگترين و منحصر بفردترين هتل بين المللي ايران در شمال تهران مي باشد. اين هتل داراي دو برج شرقي و غربي است، برج غربي در سال 1341 توسط معتبرترين برند هتلداري جهان يعني هيلتون و برج شرقي در سال 1351 افتتاح شد كه برج شرقي در سال 1376 بازسازي شد. در حال حاضر اين هتل زير مجموعه گروه هتل هاي پارسيان مي باشد كه 22 هتل را در ايران در اختيار دارد. هتل استقلال داراي 552 باب اتاق و سوئيت مجلل و مجهز به تمامي امكانات رفاهي و ارتباطاتي مدرن با چشم انداز ديدني از شهر تهران مي باشد. برج غربي داراي 261 باب اتاق و سوئيت و برج شرقي داراي 291 باب اتاق و سوئيت مي باشد. از امتيازات اين هتل براي گردشگران مي توان اشراف به جاذبه هاي گردشگري تهران چون مجموعه فرهنگي سعدآباد، كاخ نياوران، مرتفع ترين و طولاني ترين تله كابين دنيا يعني تله كابين توچال، پارك زيباي ملت، رشته كوه هاي شمال شهر، نمايشگاه بين المللي و همجواري با زيباترين خيابان تهران، خيابان وليعصر را نام برد. اين هتل همچنين از نظر مكاني به دليل نزديكي به سال اجلاس، واقع شدن در كنار يكي از اصلي ترين اتوبان هاي تهران كه دسترسي به فرودگاه هاي مهرآباد و امام خميني را بسيار آسان مي كند، در موقعيت ويژه اي قرار دارد. اين هتل علاوه بر دارا بودن امكانات كامل رفاهي داراي سالن معروف دنياي نور بزرگترين سالن فاقد ستون در ايران با ظرفيت 1000 نفر، 7 رستوران شامل: تالار رستوران ياس 1 با ظرفيت 200 نفر، تالار پذيرايي ياس 2 تنها سالن اختصاصي بانوان در هتل هاي تهران، تالار رستوران نوفل لوشاتو با ظرفيت 140 نفر، رستوران رز با ظرفيت 60 نفر، رستوران فرانسوي رويال كوزين بهترين رستوران فرانسوي موجود در ايران، رستوران عربي الحيات، رستوان 4 فصل آبشار، 2 كافي شاپ شامل كافي شاپ لابي به همراه اجراي زنده پيانو و كافي شاپ لوكس دانسترز لانژ، فروشگاه هاي فرش دستباف، جواهرات، عتيقه جات؛ مجموعه ورزشي شامل استخر سرپوشيده، سونا خشك و بخار، جكوزي، سالن بدنسازي همراه با ماساژور، خدمات فيلمبرداري و عكاسي، شعب بانك هاي ملت و سينا، نمايشگاه و فروشگاه تابلو نقاشي و صنايع دستي، فروشگاه مصنوعات چرمي و انواع هدايا، آرايشگاه مردانه، صرافي، خدمات تشريفات خودرويي، پاركينگ با ظرفيت 350 دستگاه خودرو، خشكشويي، انبار چمدان، صندوق امانات رايگان، فروشگاه كت و شلوار نيز مي باشد. هتل پارسيان استقلال همچنين به دليل موقعيت خاصي خود همواره مورد توجه هيات هاي ويژه سياسي، اقتصادي، بازرگاني، تجاري داخلي و خارجي، ميهمانان همايش ها، سمينارها و كساني كه در نمايشگاه بين المللي تهران حضور دارند براي اقامت قرار مي گيرد.

 


برچسب: هتل، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۷:۲۷ توسط:وب سازان نوين ايده موضوع:

توضيحات درباره هتل يار

 

  • تخفيف رزرو هتل در هتل يار

    در سايت هتل يار شما مسافران گرامي مي‌توانيد با حذف واسطه در فرآيند رزرو هتل از قيمت روز هتل ها و با هتل آپارتمان هاي شهرهاي كشور اطلاع يافته و تخفيف هاي لحظه ‌اي را مشاهده نمائيد. با رزرو هتل مورد نظر به صورت اينترنتي ، اقامتي ارزان و مطمئن در سفر داشته باشيد. همچنين مي‌توانيد با رزرو هتل از سايت هتل يار از امتيازهاي اختصاص يافته بهرمند شده و سفرهاي آتي از امتيازهاي كسب شده استفاده نمائيد. مسافران مي‌توانند مشخصات كامل ، امكانات ، موقعيت هتل روي نقشه گوگل ، وضعيت اتاق‌هاي هتل در يك بازه زماني ، عكس هاي مختلف از هتل ، نظر كاربران در مورد هتل و فاصله هتل تا اماكن مهم ، تاريخي و ديدني را مشاهده نمايند. همچنين نقد و بررسي هتل در سايت هتل يار به قلم تواناي مسافران مي‌تواند راهنماي مناسبي جهت انتخاب هتل و مسافرتي به ياد ماندني براي شما مسافر گرامي باشد.

  • اپليكشن موبايل

    با توجه به اينكه امروزه اكثر گوشي‌هاي هوشمند داراي اينترنت مي‌باشند هتل يار به عنوان بزرگترين مرجع رزرو اينترنتي هتل در كشور ، اپليكشن موبايل خود را عرضه كرده است. اپليكشن موبايل هتل يار با ارائه مدرنترين روش‌هاي رزرو آنلاين هتل سادگي در روند رزرو و دسترسي هميشگي با سرعت مناسب ، تجربه متفاوتي از رزرو هتل را در اختيار شما مسافران گرامي قرار داده است. اين اپليكيشن علاوه بر ارائه كامل امكانات وب سايت راهي سريع و مطمئن براي رزرو اينترنتي هتل مي‌باشد. امكانات موجود در اپليكيش هتل يار به صورتي است كه كاربر امكان بررسي ، انتخاب و خريد در هر زمان و هر مكان را تنها با استفاده از تلفن همراه خود داشته باشد.آسودگي از شيوه پرداخت و سرعت دسترسي از ديگر وجوه متمايز اين برنامه مي‌باشد.

  • رزرو هتل در هتل يار

    هتل هاي ايران ظرفيت خود را از طريق سايت "هتل يار" در اختيار مسافرين قرار داده اند تا شما كه قصد سفر داريد با خيالي آسوده از محل كار يا منزل خود با يك جستجوي ساده از ميان گزينه‌هاي متنوع هتل مورد نظرتان را به صورت اينترنتي رزرو نماييد. با پرداخت آنلاين هزينه اقامت با هريك از كارت‌هاي عضو شتاب رزرو هتل خود را در چند دقيقه نهايي كنيد. رزرو اينترنتي هتل به شما كمك مي‌كند بدون اتلاف زمان و صرف هزينه‌هاي اضافي بهترين انتخاب را انجام دهيد. شروع سفري دلپذير و اقامتي امن را با رزرو هتل در سايت هتل يار تجربه كنيد.

  • پيگيري رزرو هتل

    با رزرو هتل در سايت هتل يار كد پيگيري 8 رقمي به ايميل و شماره موبايل شما ارسال مي‌شود. شما مي‌توانيد در قسمت پيگيري با وارد كردن اين كد وضعيت رزرو خود را مشاهده كنيد. همچنين بعد از پرداخت اينترنتي در همين قسمت رسيد(واچر) خود را جهت ارائه به هتل و نيز فاكتور رزرو هتل را جهت ارائه به شركت يا سازمان‌هاي دولتي را پرينت گرفته و اعلام فرماييد.


برچسب: هتل، رزرو هتل،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ تير ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۲:۳۸ توسط:وب سازان نوين ايده موضوع: